کلوپ پاندا

0
اولین مرکز بازی سرپوشیده تخصصی کودکان زیر 10 سال (کلوپ پاندا)
  • قیمت واقعی۰ ريال
  • تخفیف0%
  • پرداخت شما۰ ريال
  • سود شما۰ ريال
زمان
باقیمانده
تعداد رای دهندگان: 0 نفر
۰ بار خرید
معرفی کلوپ پاندا

کلوپ پاندا اولین مجموعه سرپوشیده تخصصی کودکان می باشد که با هدف توجه به بازی و تفریح کودکان و توجه به بازیهای حرکتی و فیزیکی طراحی گردیده است .

 

کلوپ پاندا در سال 1390 تاسیس گردید که به عنوان اولین مجموعه تفریحی فرهنگی ورزشی کودکان با آرم تجاری پاندا به ثبت رسیده است .

 

 

کلوپ پاندا در حال حاضر هیچ گونه شعبه ای در سراسر کشور ندارد. کلیه تجهیزات بازی در کلوپ پاندا الهام گرفته از نیازهای رشد فیزیکی و تربیتی کودکان بوده و مقوله ورزش و پرداختن به فعالیتهای ورزشی از نقاط تمایز و برجسته این مجموعه می باشد . از جمله ایستگاههای ورزشی این مجموعه دیواره صخره نوردی، تیرو کمان، فوتبال دستی ،ترامپولین ،پلهای معلق، اتومبیل رانی ، قایق رانی ، دارت ، ورزشهای توپی، بازیهای بومی و سنتی می باشد که از جمله اهداف این مجموعه آشنا کردن کودکان با ورزش و استعدیابی و هدایت و سوق دادن کودک به رشته ورزشی مورد علاقه اش می باشد.  

 

 از جمله ایستگاههای حائز اهمیت در این مجموعه کارگاههای خلاقیت می باشد .

 

 کارگاه نقاشی، کاردستی، بازیهای فکری و لگو از جمله ایستگاههایی است که با هدف پرداختن به بازیهای خلاق طراحی گردیده و مورد علاقه بسیاری از کودکان می باشد .

 

از جمله فعالیتهای جانبی کلوپ برگزاری جشنواره های متعدد، همکاری با هیئتهای ورزشی استان، برگزاری مراسم تولد و خدمت رسانی به مهد کودکها و دبستانها می باشد.

 از امکانات جانبی کلوپ پاندا می توان به غرفه های کتاب کودک ، CD کودک ، بازیهای فکری و بوفه اشاره کرد که مجموع موارد قید شده توانسته است محیطی جذاب و ایمن و مقرون به صرفه را برای خانواده ها فراهم آورد .

اطلاعات تماس

جناب مدیر

مشهدمقدس، بلوار وکیل آباد، بلوار صیاد شیرازی، صیاد شیرازی 18، کلوپ پاندا
05138682494

i


دیدگاه ها
سوال یا دیدگاه خود را بنویسید :

نام :

نظر:

کدامنیتی بالا را وارد کنید:

مامانا کلاب را دنبال کنید

نرم افزار موبایل