تاثیر بادام بر ناباروری

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ تعداد بازدید: ۲۹۶۵
send via email google plus facebook twitter

تاثیر بادام بر ناباروری

تاثیر شگفت انگیز این نوع بادام بر درمان ناباروری در زنان


درمان ناباروری زنان با تغذیه و مصرف برخی از خوراکی ها هم امکان پذیر است به طوری که در برزیل دانه ای را به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین راههای درمان ناباروری زنان می دانند.
سلنیوم ماده ای است که نقش مهمی در افزایش قدرت تخمک سازی را ایفا می کند و در چرخه ی تولید تخمک تقویت کننده ای عالی است.
تخمک هایی که توانایی بارداری را در زنان ایجاد می کنند دوبرابر پروتئین موجود در آنها نیاز به سلنیوم دارند. بهترین مواد غذایی آن دسته از مواد غذایی هستند که حاوی سلنیوم هستند که در میان مواد غذایی گوشت قرمز و غذاهای دریایی یا همان گوشت ماهی غنی ترین ها هستند. اما مطالعات اخیر در این زمینه نشان می دهد که سلنیوم در بادام برزیلی به مقدار زیادی وجود دارد و به همین دلیل در گذشته برای درمان ناباروری زنان در آن منطقه از بادام برزیلی استفاده می شده است.
مواد موجود در این نوع بادام:
محققان سلنیوم موجود در بادام برزیلی را GPX1  نامیدند
دکتر ککو در مورد نتایج آزمایشات انجام شده در مرکز ناباروری شرق آمریکا گفت :از میان زنان مورد آزمایش قرار گرفتند آنهایی که با مصرف مواد غذایی حاوی سلنیوم تخمک های خود را تقویت کردند سریعتری به نتیجه رسیده و باردار شده اند.
در انتها دکتر ککو گفت زنانی که خیلی لاغر و به اصطلاح استخوانی هستند برای بارداری و تولید تخمک شرایط نامناسب تری دارند و باید خود را به وزن استاندارد و متعادل برسانند.

    دیدگاه ها
    سوال یا دیدگاه خود را بنویسید :

    نام :

    نظر:

    کدامنیتی بالا را وارد کنید:

    مامانا کلاب را دنبال کنید

    نرم افزار موبایل